divendres, 21 de juny de 2013

ESO a la butxaca i tot un estiu per viure intensament!

Hola a tots i a totes!

Avui, 21/6/2013 comencem vacances i donem per finalitzada aquesta etapa de l’ESO.
La vam acabar ahir, amb les orles de la promoció 2009/2013, es a dir, la nostra generació.
Per aquest motiu faig aquesta última entrada, on faré un petit resum de tot el nostre recorregut durant aquest any amb la música.

Començaré parlant del contingut que hem treballat.
Personalment m’ha agradat moltíssim la forma amb que hem après l’assignatura.
Utilitzar un bloc de creació pròpia ha estat una punt molt encertada ja que cadascú deia la seva i alhora treballava.
També m’ha agradat molt d’utilització d’eines interactives com ara el VOKI, una eina que ens va permetre un mini nosaltres, o també el Wix, una eina amb la qual vam fer treballs realment fantàstics.

Continuaré donant-li les gràcies a la nostra professora.
Adelaida, gràcies tu hem après a valorar coses que molta gent no sap valorar, ja siguin  materials o no.
 Hem après a  sentir, escoltar, i emocionar-nos amb l’assignatura i les peces que tocàvem amb el conjunt instrumental.
 Hem crescut com a persones i alhora hem madurat i ens hem fet grans al teu costat, però no nomes aquest any, sinó durant tot el camí de l’ESO.
 Per tots aquests motius nomes puc donar-te les gràcies per estar-hi present.

No puc acabar l’entrada sense ensenyar-vos un petit treball que he fet i dedicat a tots els meus companys i a la meva professora.

AQUÍ el teniu:
El nostre camí on PhotoPeach

Doncs res, aquí sacava la meva ultima entrada!

Gràcies a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada